Pagina's

06 februari 2013

Review | Essence Get BIG! Lashes Volume Boost mascara

Hey iedereen!


Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste review van een make-up product, yay! Dit is de Essence Get BIG! Lashes Volume Boost mascara (wat een mond vol, haha), een budget mascara. Essence belooft heel volle, volumineuze wimpers, maar is dat ook zo? Dat kan je verder lezen in deze review!


Dit is de verpakking van de mascara. Echt speciaal vind ik 'm niet, alleen de gele en roze kleur valt op. Leuk detail! Qua informatie is Essence nogal kort, maar dat vind ik geen probleem. Dit merk test trouwens ook niet op dieren, leuk!

Dit is het (grote!) borsteltje. Dit is heel fijn, met veel haartjes voor extra volume. Het borsteltje is ook makkelijk te hanteren.
 
Dan het belangrijkste: het effect! Dit is mijn oog zonder mascara of make up.

En dit is mijn oog met de mascara! Ze worden wel mooi verlengd en er is ook wel meer volume in en de mascara heeft een mooie kleur. Ik had eigenlijk wat meer volume verwacht, maar ik vind dit zeker geen slechte mascara. De prijs is trouwens ook heel fijn, € 2,59! Misschien vind je nog een exemplaar in het uitverkoop-bakje bij Kruidvat (er is een nieuwe collectie van Essence) en als je dat doet: meenemen!

xx Katrien

1 opmerking:

isabella zei

Ziet er goed uit hoor! En ook echt niet duur.