Pagina's

02 februari 2013

Favoriete nagellak januari 2013

Hey iedereen!

Vandaag toon ik jullie de lakjes die ik deze maand het meest gedragen heb, het mooist en het leukst vond. Het was moeilijk kiezen, maar ik heb toch vier lakjes kunnen uitkiezen. Lees verder om ze te zien!



Dit zijn de vier lakjes: 

- Essence, I Love Bad Boys
- Essence, What's My Name?
- Catrice, Genius In The Bottle

- NYC, Mint Macaroon

GITB is een heel speciaal duochrome lakje dat ik al lang wou kopen en deze maand heb ik dat wel degelijk gedaan! Daarom ben ik er heel blij mee. (review)

Dit is echt mijn absolute favoriet van deze maand, I Love Bad Boys van Essence. De kleur is echt prachtig en de dekking is prima. I love this one! (review)

Dan dit taupe lakje, ook van Essence. Ik kocht deze al een tijdje geleden maar ik heb 'm deze maand herontdekt! Prachtig winter-kleurtje en makkelijk aan te brengen. 

Ten slotte Mint Macaroon van NYC, een prachtig mint lakje! Op de foto zie je de nail art die ik met het lakje maakte, maar de review kan je hier lezen.

Dit waren ze! Ik ben echt blij met deze lakjes, want ze zijn toch zo mooi. 

Zou jij meer 'Favorieten' artikels willen zien?
xx Katrien

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die eerste 3 heb ik ook :) Ben daar erg blij mee!
En ja, 'favorieten' zijn altijd leuk om te zien en lezen! :D

isabella zei

De laatste vind ik het mooist.