Pagina's

28 januari 2013

Shoplog | Kruidvat #2

Hey iedereen!
Jaja, ik ben weer eens naar de Kruidvat geweest! Deze keer is er wat minder nagellak bij, vooral make-up. Normaal gezien draag ik (bijna) geen make-up, maar omdat ik binnenkort aan een show meedoe op school samen met twee vriendinnen moeten we er goed uitzien natuurlijk! Lees verder om de spulletjes te zien die ik vandaag geshopt heb.

Laten we beginnen met de lakjes! Als eerste kocht ik George Blueney van Catrice, een blauw lakje met kleine zilveren glitters erin. Deze vond ik zo mooi dat ik 'm gewoon moest meenemen!

Als tweede lakje kocht ik een topcoat, ook van Catrice. Deze had ik echt nodig, want eerlijk gezegd trok mijn Essence Topcoat echt op niets. In het begin werkte die fijn, maar nu is het meer lijm dan nagellak :/ Ik hoop dat deze beter is, ik houd jullie op de hoogte!

Nu de make-up! Als eerste het zwarte Smokey Eyes Set van Catrice, gewoon basic. Op de achterkant staat ook een gebruiksaanwijzing en waar je welke kleurtjes moet aanbrengen, erg handig (vooral voor zo'n leek als ik, haha!)

Als tweede de Essence 2 In 1 Eyeliner Pen, met een dikke en dunne kant. 

Ik kocht voor ons drietjes ook nepwimpers van Essence, voor een glamorous oogopslag :p.
Dan ook nog een foundation van Essence, Clear & Matt. Ik kocht de lichtste kleur en die past perfect bij mijn huidskleur :)

Voor mooie rode lippen kocht ik ook een felrode lipstick van Catrice, heel mooi!
Je denkt nu waarschijnlijk: "Huh, ze heeft toch al nepwimpers?". Inderdaad, maar van Masha (Beautygloss) heb ik geleerd dat je altijd een laagje mascara moet aanbrengen voor je je nepwimpers erop plakt. Daarom kocht ik dus ook deze Get BIG Lashes van Essence :)
Hier nog even een paar swatches van de producten. Helemaal links zie je wat lichtroze foundation, daarnaast de felrode lipstick, daarnaast een aantal lijntjes van de eyeliner pen en helemaal rechts wat puntjes van de mascara.
Ik ben blij met mijn aankopen, nu heb ik echt alles, haha! Hieronder vind je nog even de prijzen van alle spullen die ik kocht.

Catrice, George Blueney nagellak, € 1,35 (met korting gekocht)
Catrice, Topcoat, € 2,69Catrice, Smokey Eyes Set, € 4,59
Essence, 2 in 1 Eyeliner Pen, € 2,99
Essence, Fake Lashes, € 2,59/stuk
Essence, Clear & Matt foundation, € 3,39
Catrice, Lipstick, € 3,99
Essence, Get BIG Lashes mascara, € 2,39
Zo, hopelijk vonden jullie de shoplog leuk! Van sommige producten (zeker van de lakjes!) komt een review, maar welk product zou je zeker gereviewd willen zien?

xx Katrien

2 opmerkingen:

Gemma zei

Ik haat eyeliner(: Ik heb ooit zo'n vloeibare eyeliner is geprobeert, en toen had ik een zwarte streep op mijn oogbal.. Echt pijnlijk! En trek je wel een foto van jezelf als je opgemaakt ben? Met die smokingeyes enzoo? ❤

Unknown zei

Haha, ja! Ik zal het proberen, tenzij het te erg is ;p xx Katrien