Pagina's

08 januari 2013

Review & Swatch | NYC Water Street Blue


Hey iedereen!
Vandaag heb ik een review voor jullie, met een lakje uit het vaste assortiment van NYC: Water Street Blue. Toen ik ‘m in het NYC schap zag staan wou ik hem meteen hebben, wat een mooi lakje! Benieuwd of hij op mijn nagels ook zo schittert? Lees verder!
Op alle foto's draag ik 2 laagjes van Water Street Blue.

Dit is ‘m! Wauw, wat een prachtige kleur. Het is een felblauwe, opvallende kleur met een mooie glans. Pretty!
Het aanbrengen van het lakje gaat prima: de dop is makkelijk te hanteren, het kwastje is van goede kwaliteit en nogal dun, maar toch makkelijk om mee te lakken.
De dekking van de lak is super, zelfs na één laagje dekte WSB al mooi! Ik lakte toch nog een tweede laagje om een mooier effect te bereiken.
Ik ben heel tevreden over dit lakje en dat voor maar €2,29! Mooie kleur, goede dekking, makkelijk aan te brengen en een fijne prijs. Dit lakje zal ik zeker vaker dragen, in de winter én in de zomer! 

Wat vind jij van de NYC lakjes?

xx Katrien

1 opmerking:

Gemma zei

NYC is the allerbeste magellak ever! Mooie fles, dekt goed, niet te grote dop en is gemakkelijk aan te breng en de kleuren zijn meestal geweldig :D ❤