Pagina's

18 januari 2013

Review & Swatch | Catrice Ultimate Nudes: Moulin Rouge Light

Hey iedereen!


Nude kleurtjes vind ik altijd leuk om te dragen en het ziet er altijd heel verzorgd uit op je nagels. Ik was dan een tijdje geleden ook blij toen ik de Ultimate Nudes van Catrice in het schap zag liggen. Ik nam direct een kleurtje mee, namelijk Moulin Rouge Light. Het is een nude/zachtroze kleurtje en past perfect bij alles. Ik was dan ook superbenieuwd hoe het op mijn nagels zou staan! Lees verder om de foto's te zien en mijn mening over dit lakje te lezen.

Op elke foto draag ik twee laagjes van Catrice MRL.


Het flesje! Dit heeft dezelfde vorm als de andere Catrice flesjes, maar dan met een witte dop en wit lettertype. Het borsteltje van Catrice nagellak is echt perfect, lekker breed! Hier kan ik dus niets op aanmerken.
De kleur van MRL vind ik heel mooi. Hij is iets te licht voor mijn huidskleur, maar dat vind ik juist mooi! Het is echt een soort oudroze en aangezien ik die kleur mooi vind, vind ik deze lak ook heel leuk! Er zijn verschillende tinten in de Ultimate Nudes-serie, dus er is voor iedere huidskleur wel een nude lakje.

De dekking van deze lak is goed, in 2 laagjes dekt hij mooi. Met één laagje heb je echter niet genoeg, dan is 'ie wat waterig en streperig. Gelukkig is dat bij het tweede laagje niet meer zo!
Ik ben tevreden over dit lakje, vooral de kleur vind ik heel mooi! Aangezien er nu 50% korting op het Catrice-gamma zal ik er zeker nog eentje meenemen! 
Wat vind jij van dit lakje? 
xx Katrien

Geen opmerkingen: