Pagina's

16 januari 2013

Blogger-probleem

Hey iedereen!

Even een extra artikeltje, ik zit namelijk met een probleem en ik heb jullie hulp nodig! Zoals jullie zien heb ik een nieuw onderdeel aan de blog toegevoegd, 'Pagina's', waar Startpagina en Contact staan. Alleen vind ik de kleur echt niet mooi, de balk is geel! Daarom zou ik graag aan medebloggers die Blogger als programma voor hun site gebruiken willen vragen of zij weten hoe ik dit moet oplossen. Ik heb al bij 'Aanpassen' en 'Geavanceerd' een nieuwe opmaak voor de balk geselecteerd en Blogger zegt altijd dat het sjabloon toegepast is, maar als ik terug naar mijn site ga is het nog altijd diezelfde lelijke gele balk! 

Hopelijk weten jullie de oplossing, want ik zit er nogal mee :/ Bij deze ook sorry voor de gele balk, maar ik krijg 'm echt niet weg!

xx Katrien

1 opmerking:

Unknown zei

Hee Katrien! Ik heb het probleem weten op te lossen! Je moet naar sjabloon-> geavanceerd -> CSS toevoegen en daar dit in plakken:

.tabs-inner .PageList li a {background:transparent;}

ik heb de achtergrond transparant gemaakt, als je een kleurtje wil moet je een # toevoegen me de kleurcode er achter! Stuur maar een berichtje als je hulp nodig hebt.