Pagina's

23 december 2012

Update | Nieuwe nagellakjes de laatste tijd...

Hey iedereen!
Vandaag een update met de lakjes en nagelspullen die ik deze maand gekocht/gekregen heb. Het is namelijk Sinterklaas geweest-o wat een schande dat ik hier nu pas over schrijf- en er waren weer acties bij Kruidvat. Niet te weerstaan dus! Lees verder om de foto's en namen van de producten te zien.



Deze lakjes en spullen heb ik bij Sinterklaas gekregen, ik weet het : VEEL! Ik was en ben er nog altijd superblij mee. Binnenkort komen er uiteraard uitgebreide reviews, die heb ik al gepland ;). En nu de namen (vlnr)...

- Catrice, LE Million Styles, Have An Ice Day
- Catrice, ACid DC
- Catrice, Aretha's R-E-S-P-I-N-K
- Catrice, Birdy Reloaded!
- Catrice, Fred Said Red
- Essence, Express Dry Drops
- Essence, LE Fantasia, diamantjes (eigenlijk 'Eye Jewels', maar ze zijn prima op mijn nagels)
- Essence, Colour3, Basis: Ticket To The Show, Topcoat: Front Row Or Backstage?
- Vijl met zachte en harde kant
En nu degene die ik zelf gekocht heb, vooral Essence! Eerst vond ik de vaste collectie van Essence niet zo mooi, maar toen ik wat beter keek waren er toch een aantal leuke lakjes! Er waren ook heel wat acties bij de Kruidvat, dus kocht ik er deze maand wat meer dan normaal, haha! De namen (vlnr) vind je hieronder.
- NYC, Prospect Park Pink ( review)
- Essence, Time For Romance
- Essence, What's My Name?
- Hema, Wit (nr. 809)
- Essence, LE Fantasia, Queen Of My Castle
Deze Nail Art Kit van Catrice stond al even op mijn wishlist, en nu heb ik 'm! Ik ging al een aantal keer kijken in de Kruidvat, maar keer op keer was 'ie uitverkocht! Toen ik hem eindelijk zag was het de laatste die er lag! Even een gelukje :) De Nail Art Kit bevat een dun penseeltje en een tutorial om de 'half moon manicure' te doen, plus hulpmiddelen hiervoor! Binnenkort uiteraard een review.
Zo, dit waren ze! 
Hebben jullie één of meer van deze lakjes/spulletjes? Let me know en ik neem een kijkje op je blog :)
xx Katrien

Geen opmerkingen: