Pagina's

04 december 2012

The Body Shop Foundation: Dragonfruit Lippenbalsem

Hey iedereen!

Onlangs kocht ik bij The Body Shop een lippenbalsem waarvan je de kostprijs aan een zelf te kiezen goed doel kon schenken. Ik test hem nu al een tijdje en ik vind hem fijn werken. Benieuwd? Lees dan verder!

 Het doosje is heel kleurrijk en niet te groot. De lippen erop vind ik mooi en origineel, het geeft zo'n pop art gevoel!
 De binnenkant met de lippenbalsem! De lippenbalsem is gewoon wit, niet erg speciaal. Het is wel tof dat het dekseltje en het potje zelf in verschillende kleuren zijn!

 Wat informatie op de achterkant. De ingrediënten kun je 'openklappen' op de plaats waar het pijltje staat. Ook dit product van The Body Shop is niet getest op dieren. 

 Nog eens de binnenkant. Het is makkelijk om de lippenbalsem op je vingers te krijgen, gewoon basic en niet teveel frulletjes eraan.

 De lippenbalsem op mijn vinger. Het is een makkelijk aan te brengen product, maar ik zet het altijd 3 à 4 minuten op de verwarming (als ik tijd heb) zodat hij echt lekker smooth is en lekker op mijn lippen aanvoelt. 
Dan nu, toch 1 van de belangrijkste dingen, het resultaat! Mijn lippen worden van deze lippenbalsem heel zacht, maar na verloop van tijd voelen mijn lippen toch weer een beetje droog aan. Toch vind ik het een goed resultaat. En o, dan heb ik het nog niet over de smaak gehad! Ik kende dragonfruit nog niet, dus wou het maar al te graag proberen. En nu weet ik het; I love dragonfruit! Wat een lekkere, zoete smaak! 

Ik ben tevreden over deze lippenbalsem, en dan vooral door zijn smaak en de verpakking! Want een lippenbalsem in een mooi doosje en met een lekker smaakje is toch fijn, nietwaar?

xx Katrien



Geen opmerkingen: