Pagina's

16 december 2012

Nail Art | Side dots

Hey iedereen!
Oké, ik weet het, dit is al de derde keer op rij dat ik iets over nail art schrijf deze week, maar ik vind het zo leuk om te doen en om over te schrijven! Dit keer een redelijk simpel maar wel mooi, jong en kleurrijk design. Lees verder om meer foto's en de lakjes die ik gebruikt heb te zien.




Ik had zin in een lekker kleurrijk en mooi naildesign, dus maakte ik dit! Het is heel simpel; lak je nagels eerst met een basecoat, dan geel en neem 2 andere kleurtjes. Met die 2 kleurtjes maak je schuine stipjes. Topcoat erover en klaar!



De lakjes die ik gebruikt heb (vlnr):

- Hema, Basecoat
- NYC, Waterstreet Blue
- Catrice, Birdy Reloaded! 
- Catrice, Fred Said Red
- Essence, Gel Look Topcoat
Vinden jullie dit een leuke nail art en willen jullie hem zelf ook eens uitproberen? Welke kleuren zou je dan gebruiken? Tell me!
xx Katrien

Geen opmerkingen: