Pagina's

12 december 2012

Inspiratie: Kerst nail art



Hey iedereen!

Overal een warme, gezellige sfeer, lekkere drankjes en eten,... Alles is kerstig in deze periode van het jaar! Dat vind ik geweldig, en dat kan je dus ook aan mijn nagels zien! Ik maakte al een kerst nail art (zie hier) en binnenkort heb ik er nog één voor jullie... Om jullie alvast in the mood te brengen, heb ik hier een aantal foto's van fonkelende kerst nail arts! De blog staat bij de foto vermeld of op de foto zelf.


Mooie en schattige nail art met rendiertjes!

Christmas Nail Art Design Ideas fashionchoice.org
Simpele maar o zo mooie zuurstok nagels! 


Flink staaltje nail art hier! Leuke kerstboompjes met gouden ster aan de top!

http://indigovelvet.deviantart.com
Moet ik hier nog iets toevoegen?! Hoe mooi is dit? Alles van Kerst in één, mijn favoriet van dit lijstje!

http://ooooohpretty.blogspot.be
De outfit van de kerstman! Superschattig en leuk.


Simpele maar prachtige nail art. Donkergroen is echt de trendkleur bij nagellak deze winter!

Ook nog een aantal inspiratie filmpjes! 


nail art gemaakt door cutepolish

            nail art gemaakt door BeautyChocolat


Dit waren de foto's en filmpjes! Ik vond ze allemaal prachtig en hopelijk jullie ook! Trouwens ook een dikke proficiat aan de mensen die deze nail arts gemaakt hebben, ze zijn echt leuk! Tot morgen!

xx Katrien

1 opmerking:

Gemma zei

Ik heb deze met de kerstmuts geprobeerd en het staat kei schattig. Het is simpel maar het geeft wel een mooi resultaat! <3