Pagina's

07 december 2012

Hema, nr. 852: review + swatch

Hey iedereen!

Een paar weken terug ging ik shoppen in Sint-Niklaas (zie shoplog) en kocht ik bij de Hema 2 lakjes. Vandaag review ik er voor jullie één van: nr. 852. Wat ik van het lakje vind, zie je verder in dit bericht...



 Dit is de nagellak op mijn nagels, hier draag ik 2 laagjes. Zoals je ziet lakt hij nogal steperig, zelfs bij de tweede laag. Toen waren mijn nagels nog nat, en toen ik hem redelijk lang had laten drogen zag je de strepen gelukkig niet meer!
 Hier had hij al even gedroogd. Op de foto zie je het niet goed, maar het is een donkerbruine lak met kleine gouden glittertjes erin. Heel mooi!
 Het flesje. Simpel, niet te veel details, maar wat er in het potje zit is natuurlijk het belangrijkste! 
 Er zit 11 ml in het flesje, een redelijke hoeveelheid! Je kan ook het nummer van de nagellak zien-852- en ik vind het zo jammer dat Hema de lakjes geen namen geeft! Deze zou ik bijvoorbeeld Chocolate Brown of Golden Wood noemen ofzo... De lak doet me ook een beetje denken aan gesmolten chocolade!
Een close-up, waar je jammer genoeg ook niet veel van de glittertjes kan zien. Over het lakken zelf: dit gaat prima, met een fijn kwastje en makkelijk aan te brengen nagellak. Pluspunt!

Over het algemeen vind ik de nagellak goed, maar wel jammer dat het niet direct een zuiver effect geeft en dat je het een ongeveer een uur moet laten drogen tot de strepen wat weg zijn. Het aanbrengen en de kleur vind ik een pluspunt! Ook past het donkere, sjieke kleurtje bij de feestdagen, en dan vooral bij Oudjaar en Nieuwjaar. Leuk lakje!

xx Katrien


1 opmerking:

Chiara zei

Wauw, ziet er mooi uit!