Pagina's

26 december 2012

Review | Hegron Hand- en Nagelcrème

Hey iedereen!


Vandaag heb ik voor jullie een review, en niet zomaar één! Het is namelijk de meest budget review op deze blog, haha. Het gaat om de Hand- en Nagelcrème van Hegron, te koop in de Action. Ik schreef hier al een klein stukje over in mijn Action shoplog. De makers beloven dat deze crème je handen hydrateert, beschermt en de veroudering van de huid tegengaat. Hij zou ook de nagels versterken. Benieuwd of dit waar is? Lees dan verder!


Op de achterkant staat wat uitleg over het effect van de crème en de ingrediëntenlijst.
Op de voorkant staat het effect beknopt beschreven, dus anti-age en sterkere nagels. De crème bevat ook panthenol en Q10.
Nu: de test! Dit is mijn hand zonder de crème of een ander product.
Hier zie je de crème op mijn hand. Hij voelt totaal niet vettig aan en is makkelijk aan te brengen. De geur is wel oké, hij ruikt een beetje naar honing.
Dit is de crème uitgesmeerd op mijn hand. Hij verspreidt makkelijk en er zijn geen problemen bij het aanbrengen. Pluspunt!
En dit is mijn hand met de hand- en nagelcrème erin getrokken. Je ziet niet immens veel verschil, alleen zijn de rode plekken wat verminderd, vooral aan de linkerkant. Mijn hand voelt zacht aan en niet vettig.
Nog even wat over het effect... Deze crème verzacht mijn handen wel, maar ondanks ik hem al even gebruik merk ik nog niet veel van de sterkere nagels. Jammer! Voor de rest is deze hand- en nagelcrème heel fijn in gebruik en totaal niet wat ik verwacht had! De prijs is ook een groot pluspunt, amper 99 cent. Dus als je nog eens naar de Action gaat, is dit een echte aanrader!

Heb jij deze crème of een andere die ook fijn werkt? Let me know!
xx Katrien

2 opmerkingen:

Anoniem zei

*ja ik ben je blog aan het bekijken en veel aan het reageren! :)*

Ik heb hem zelf ook, naar mate ik hem vaker gebruik(te), merk ik zelf toch wel dat mijn handen zachter worden en mijn nagels ook toch sterker voelen :)

findik_kurdu_61 zei

ik vind hem zelf echt super mijn handen zijn er zachter van geworden en mijn nagels sterker.