Pagina's

01 november 2012

NYC Greenwich Village review

Hey iedereen!

Vandaag ga ik één van mijn NYC lakjes reviewen, namelijk Greenwich Village. Het is een felroze kleurtje en was heel benieuwd...
 Dit is de kleur op mijn nagels. Hij is mooi en past bij veel kleren ( bij die van mij toch, hihi). Er zijn wel al wat stukjes af, ik had deze namelijk al 3 dagen aan in Trier.
 Het flesje is niet zo speciaal, maar vooral de bovenkant vind ik goed. Het is een redelijk grote dop met een makkelijk kwastje, waardoor de nagellak heel handig is om aan te brengen. 
Ik ben tevreden over dit lakje en dan zeker omdat 'ie zo weinig kost, namelijk €2,29 (!!). Als je op zoek bent naar een goed maar goedkoop lakje, raad ik je deze zeker aan (en trouwens ook de rest van het NYC gamma!)

Het NYC gamma is exclusief te koop bij Kruidvat.

xx Katrien

Geen opmerkingen: