Pagina's

21 oktober 2012

Catrice Sold Out For Ever review

Hey iedereen! 

Gisteren kocht ik 2 prachtige Catrice lakjes, er was namelijk een actie bij de Kruidvat (2 voor 4 euro). Ik had al een aantal kleurtjes voor ogen die ik ook kon gebruiken voor nailart, maar toch bleef er eentje door mijn hoofd spoken. Het was echter niet één van de Catrice lakjes, maar een Chanel. Het lakje dat ik voor ogen had was Chanel Jade, met een prachtig mintgroen kleurtje. Jammer genoeg verkoopt Chanel deze niet meer, alleen mensen op eBay voor 100 euro en meer! Daarom wou ik een dupe kopen, en dat was dan Catrice Sold Out For Ever. Nu heb ik hem eindelijk en vond ik het nodig om hem eens te reviewen! Veel plezier ;) 


 Wat een prachtige kleur, hé! Hij heeft ook dat typische Catrice-borsteltje, dat net iets breder en korter is en dat vind ik wel fijn. 
                                             De nagellak, maar dan op een donkere plek. 
Eens in een andere positie ;p De nagellak dekte bij de eerste laag niet zo geweldig, maar bij de      tweede laag kwam de kleur echt tot zijn recht. Op de bovenkant van het dopje staat namelijk ook  "apply 2x"


                                                                         Het flesje :)


Dit lakje vind ik zo mooi! Ik ben heel blij dat ik hem eindelijk in mijn stash heb, na zo lang wachten! 
Hebben jullie dit lakje ook? En wat vinden jullie ervan? 

xx Katrien

Geen opmerkingen: