Pagina's

22 september 2012

Review | Scholl 3-in-1 nagelverzorging

Hey iedereen!

Laatst had ik veel last van gele nagels door nagellak... de rode van de Hema! Hier komt later nog een review over. Dus was ik op zoek naar middeltjes om deze 'beauty issue' kwijt te raken. Ik vond citroenbadjes, dure nagelkuren en 'gewoon wachten'-reacties. Het eerste probeerde ik, maar dat hielp niet veel, mijn nagels droogden ervan uit! En voor het tweede: ik was redelijk krap bij kas, dus een nagelkuur van 20 euro wou ik niet direct kopen... En het derde was zeker geen optie ;p . Ik ging dan maar effe naar de supermarkt (Colruyt XD) en vond daar Scholl 3-in-1 nagelverzorging. Het zag er goed uit, dus legde ik maar in de kar. Ik ben supertevreden over deze verzorging en wou het dan ook met jullie delen! Hier volgt een beoordeling.


Dit is 'm dus! Zoals je ziet zijn er duidelijk 3 delen aan: links, in het midden en rechts.

Dit is een soort van minivijl aan de stick. Ik had erg gele nagels, dus ik heb hem volledig kapot gevijld! Als je niet zoveel geel hebt of als het gewoon is om je nagels te verzorgen, kun je dit wel gebruiken, maar ik raad een gewone, lange vijl aan zoals die hier beneden.
Deze vijl kun je beter gebruiken als je veel last hebt van gele nagels of oneffenheden.
Daarna is er de gel. Deze vind ik echt heel handig omdat het een goed beschermingslaagje geeft en supersnel opdroogt! Als je begint bij je duim, is die al droog als je aan je pink begint! Echt een pluspunt dus!

Dit is nummer 3. Bij mij is die al bijna op, maar in het begin zit het natuurlijk helemaal vol! Het is niet echt een basecoat, maar het geeft je nagels echt een mooie glans! Dat zul je zien in de foto's hieronder.
Dit is het borsteltje dat bij het derde deeltje zit. Het is echt soepel en buigbaar. Ik zal jullie nu laten zien hoe je het moet gebruiken.
Eerst vijl je je nagels tot het gele laagje er zo veel mogelijk af is. Ik doe dit nu met een grote vijl, maar je kunt het ook goed doen met het vijltje van de stick.
Dit zijn mijn nagels na het vijlen. Mooi geworden hé?
Als tweede breng je de gel aan. Zoals je al gelezen hebt ben ik hier heel tevreden over. Zorg er wel voor dat de gel goed verspreid is, zodat er geen (extra) oneffenheden ontstaan.
Dit zijn mijn nagels als de gel erop zit. Je ziet dat ze al wat meer glimmen, en er zit echt wel een goed laagje op.
Als laatste breng je de doorzichtige nagellak aan. Hiervan gaan je nagels superveel glimmen!
Dit is het uiteindelijke resultaat. Mijn nagels zijn supermooi geworden, vind ik! Je kunt er ook gemakkelijk een basecoat over doen of ook gewoon zo laten. 

Ik ben echt tevreden over deze stick! Ik ben blij dat ik deze gevonden heb en ik verzorg mijn nagels echt constant met dit productje. Als je tips, commentaar of suggesties voor artikeltjes hebt kan je ze altijd hieronder achterlaten. Byebye!

xx Katrien
PS: Hier is nog even de prijs en de winkel waar ik het gekocht heb!
Scholl 3-in-1 nagelverzorging, €10,99 bij Colruyt.

Geen opmerkingen: