Pagina's

23 september 2012

Mijn huidige basecoat

Hey iedereen!
Voordat ik deze blog startte gebruikte ik weinig tot nooit een basecoat. Tot ik een rode nagellak gebruikte en mijn nagels helemaal geel werden... :$. Maar nu gebruik ik dus wel een basecoat! Ik wou een goedkope maar toch goed werkende basecoat, en die vond ik in de Hema! Hieronder zien jullie een review van deze basecoat.



Dit is het flesje. Heel simpel, niks speciaals. En zo is de basecoat ook.
Dit is het dopje, met het nummer van het flesje erop (06)
De achterkant van het flesje... Zoals je ziet is het 11 ml, dus nog redelijk veel.
Dit zijn mijn nagels als ik de basecoat op heb. Hij zat er nog maar net op, dus ziet hij er nog wat wit uit. Als hij nog langer droogt wordt hij uiteindelijk wel doorzichtig, no worries :) . 
Mijn besluit over deze basecoat: ik vind hem prettig om te dragen, niet irriterend ofzo. Hij was ook de goedkoopste die ik kon vinden, want die van Kruidvat kostte 20 cent meer en die van essence was er niet meer :(. Hij blijft niet wit (dat zou je misschien kunnen denken) en hij gaat er gemakkelijk af, het is dus niet een dikke laag. Wat ik niet zo leuk vind aan deze is dat hij er redelijk lang over doet voor hij droog is en dat je er maar een héél dun laagje over kan doen, omdat hij anders weinig tot niet droogt! Kortom: dit is een heel goede basecoat, als je niet genoeg geld hebt voor bv. één van Essie. Super voor mij dus! 
Morgen post ik weer iets, over mijn huidige topcoat! Byebye ;)
xx Katrien

Geen opmerkingen: